A megrendelés folyamata
A Partneren, vagy egyéb csatornán jelentkező érdeklődő távoli asztal segítségével kap egy, vagy több részletes bemutatót. A cél az, hogy tisztán felmérhesse, hogy ilyen "lovat" akar, vagy sem. IGEN esetén választani kell tudni a három generáció készülékei közül. És végül, de nem utolsó sorban következik a csak készülék, vagy termék dilemma.
Kétségtelen, hogy speciális helyzetről van szó. A szoftver termékeknél megszokhattuk, hogy egy tisztán kereskedőtől vásárolható (pl. Ali Express) termék betanítással megspékelve egyszerűen elsajátítható. Alapvetően ez így van esetünkben is. Az alap használati szintig. A marketing anyagokból nem olvasható ki, hogy az alap szintű tudáson való túllépéshez egy további komplett szakértői rendszerre is szükség van. És az így megszerzett NLS specifikus tudás mellett a gyógyászati szakmai mentorálás is ránk fér.
Előfordul, hogy még több konzultáció birtokában sem átlátható a különbség. Nos, erre van az opció a kedvezményes termék upgrade-re. Néhány hónap használat után - és a "csak" készülékekre ugyanúgy érvényes szükséglet szerinti betanítás tapasztalatai segítségével - a probléma megvilágosodik. Így a Partner minimálisan jár - pénzügyileg - rosszabbul, mint ha eleve terméket vásárolt volna.
A döntés után már egyszerű adminisztratív lépések következnek. Ajánlat, elfogadás, díjbekérő, utalás, beérkezés után minőség ellenőrzés, kiszállítás gyorspostával, telepítés távolról, végszámla és indul a partneri együttműködés.
