Gyakran Ismételt Kérdések
A honlap újraindítása előtt a Foresight termékekkel kapcsolatos információs rendszer a kétoldali levelezésen és a telefonokon kívül a Hírlevélből, a konferenciákból és az NLS programok futása közben elérhető, a Tudástárban elhelyezett tájékoztató dokumentumokból állt. A honlap újraindítás ezen információs rendszert bővíti az interneten állandóan elérhető többfunkciós platformmal.
A már több éve inaktív honlap újraindításával a termékeink és szolgáltatásaink külső piacra léptek, a szakmai és kereskedelmi információk a külső látogatók számára elérhetőek.
A Partnerek ugyan a Hírlevelekből értesülnek a friss eseményekről, de a honlapon is fontos lehet tájékozódni:
A honlap folyamatosan átvezetjük a változásokat, így a Partnereink "egységes szerkezetű" dokumentumokat láthatnak.
A friss publikus információk a hírek rovatban jelennek meg a honlapon. A Hírlevél és a Hírek között van átfedés, a hírlevél feladata a Partnerek direkt megszólítása és hozzájuk a nem publikus információk eljuttatása.
A honlapon honlapon- csak a Partnerek számára - egy belső szakmai információs és vita fórum működik. Tekinthetjük a Tudástár és a konferencia kibővítésének.
A GYIK szerepe kettős. Egyrészt az eddig Tudástárban tárolt - elsősorban technikai - útmutatókat helyezi publikus platformra. Ezzel segíti a marketing folyamatot, elsősorban a részletes bemutatók technikai feltételeinek elérhetőségével. Segíti a szupport folyamatokat, mert az NLS program megnyitása nélkül is elérhetők bizonyos hibaelhárítások. Másrészt klasszikus GYIK feladatokat is ellát, tárolja a gyakorlatban jelentkező látogatói kérdésekre adott válaszokat.
Ha nem találod meg, amit kerestél, vedd fel velünk a kapcsolatot . A megnyíló felületen tudsz üzenetet küldeni, megtalálod a kapcsolattartást két e-mail címet. A +36-30-9502287 telefonon kaphatsz részletesebben, továbbá egyeztethetsz időpontot egy részletes bemutatóra.
Az Egyénre szabott betanítás szó szerint értendő. A betanítás terve az egyén szabad idejéhez és igényéhez igazodik és az eredmények szerint módosul. Készülék vásárlás esetén "csak" cégünk szakemberei folytatnak oktatást, komplex termék vásárlása esetén igénybe vehető a mentor. Mentori szolgáltatás esetén gyógyászat szakmai kérdésekbe bekapcsolódik a mentor is. Az igénybe vehető konzultációk száma nincs korlátozva. Ha valaki hosszabb időre kiesik az NLS munkából, akkor az oktatás újrakezdése kérhető. Ezen módszer célja, hogy minél több magasan képzett Partnerünk legyen, akik képesek csatlakozni ahhoz a körhöz, akik táplálják a Tudástárban rögzített közös ismeretanyagot. A Partneri klub feladata a fehér foltok fokozatos visszaszorítása. A munkában résztvenni nem kötelező, meg lehet állni a tudás magasabb szintjein is. A fejlesztésben való részvételhez nem szükséges gyógyászati szakembernek lenni. Az egészség tudatos felhasználók rengeteget a fejlesztés során felvetett ötletek gyakorlati visszaigazolásában.
Mind a "Smart", mind a teljes értékű partneri tagság ingyenes.
A "Smart" kategóriájú tagság a készülék vásárlások után jár (kivéve Bioplasm). Az Egyénre szabott betanításon túlmenően esetleges újratelepítések tartoznak bele a supportból. A Hírleveleket megkapja (hacsak le nem mondja). Lehetősége van részt venni a konzultációkon. Ajánlói jutalékra jogosult.
VS program és Tudástár verzió frissítések (VS program, Tudástár, AI felületek)
Betanítás utógondozása, akár a vásárlás után évekkel is.
Szakmai konzultációk biztosítása egyedi esetekhez.
Technikai szupport, beleértve a termék újratelepítését vagy laptop váltást.
Termékeink upgrade lehetősége magasabb generációs verziókra.
Hírlevél és konferenciákon való részvétel.
Előadások tartásának lehetősége konferenciákon.
Szakmai fórum hozzáférés.
Megjelenés a cégen a kiemelt partnerek oldalon.
Fizető jegyzetek készítése és támogatása a Tudástárba.
Termékajánlói és mentori jutalékok.
